Race & Kantareller

Åkte ut till föräldrarnas stuga vid lunch. Girlsen (mest mikis) körde 4-hjuling typ hela eftermiddagen och kvällen. Nattisen satt framför morfar på hans stora 4-hjuling och skötte tutan... Dom tog flera långturer, först själva sen fick mormor och jag följa med en runda och leta svamp. Vi gick medans dom andra åkte! Ganska orättvist! =)      Liten mös och sov i sin vagn hela vägen! Lite kantareller blev det men inga mängder direkt.
När det var dax för sista rundan så åkte jag med morfar och passa på att fota Mikaela.


Mammas coola brud!


Så efter 5-6 timmars körning har prinsessan somnat ganska ovaggat!! =) Lr det gjorde dom allihop faktiskt. Man blir trött av att vara i skogen och greja. Ska kolla ett par saker och sen dyka i badet. Om jag finner det jag söker så återkommer jag senare!

Just ja! Skrev ju tidigare idag att jag skulle ut i skogen och testa nya vagnen... Hmm... Kan väl säga att det gick sådär... Mormor körde HELA vägen så jag fick bära brudarnas svampkorgar... Men en vacker dag så får jag nog testa den jag med... Ha ha ha ha ha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0