Setter utställning i Herrfallet

Idag har vi haft familje utflykt till Arboga och ISF,s utställning i Herrfallet. Vi blev så sugna att träffa alla röda även om vi inte skulle ställa själva. Men vi kom fram till att det var ett optimalt träningstillfälle för Triton innan han själv blir anmäld till utställning. Lite nervösa var vi för hur han skulle tycka att det var med mycket folk och mycket hundar...


Tjejerna shoppade varsin klubb-pin som dom nu ska använda varje gång dom går ut med hundarna så en tatuering kanske vore lättare ;)


MASSA fina röda och trevliga folk! Vi fick bla träffa vår ordförande och även Novas lilla son Freddie Mercury. Han hade blivit SÅÅ stor! Han hade fått fina placeringar men vem hade väntat sig något annat med en så perfekt mamma?!? ;) Hans matte trodde att han kände igen sin mamma Nova. =) Och den tanken är väl mysig. Freddies husse ville ha en bild på Nova uppställd till hans hemsida så jag passade på att knäppa en bild jag med! JAG tycker iaf att hon är världens finaste även om vi fick vissa kommentarer om "trivselvikt" ;)

~Nova~   Med på bilden är Freddie Mercurys matte Pia

Hur gick det för Triton då? Jo han klarade detta träningstillfälle med MVG! Han uppförde sig såå bra och vi är såå stolta över lillkillen. Han tyckte nog att detta var himla skoj tom! Vi får väl se hur han tycker det blir när han själv ska in i ringen nästa gång. Idag var han iaf MKT svartsjuk på att alla de andra fick springa runt inne i en hage medan han fick stå UTANFÖR och titta på! =)


Triton kom på ett kul bus! Att bära iväg vattenskålen!


Nu är vi trötta men nöjda, tyvärr har girlsen blivit ordentligt förkylda och har fått feber under kvällen så imorgon får dom nog ligga nerbäddade. Kellsan börjar oxå verka sjuk så jag har nog att göra imorgon om jag ska försöka hålla tre sjuklingar på gott humör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0