Utkast: Det har ...

Det har faktiskt vart lite synd om mig idag, blev getingstucken på benet innan jag ens klivit upp!!! Då var jag faktiskt himla ynk... Tur i oturen att odjuret stack mig och inte Kellie som låg bredvid... Var nog flera år sen sist, kom inte ihåg att det gjorde så jäkla ont!

Dagen fortsatte helt perfekt, stod i hallen med ungarna påklädda och hundarna kopplade när jag inser att Jonas hade mina nycklar sist och dom finns ingenstans! När jag ringer han kommer han på att dom ligger i bilen som står här hemma, men den är låst och han har andra nyckeln me sig... Snäll som han är åkte han hem och tog ut dom till mig. Hade ingen större lust att lämna olåst efter gårdagens besök...

Sen började min nya telefon krångla så med jämna mellanrum hör jag inte den jag pratar med... Skoj, har inte haft den en månad ens...

Kvällen blev iaf bättre, vann en tradera auktion på ett skrivbord till Natha för 1 kr!!! =) hahaha... Blev dessutom bjudna till Farmor på kvällsmat. Det är inte tokigt! Blev bestämt att fikat efter Kellies dop blir hemma hos henne då hon har mycket bättre plats än oss. Hon skulle baka bullar oxå, MUMS! Vi gillar farmors bullar!!! =) Så nu kan jag ta tag i inbjudningskorten och försöka få iväg dom nästa vecka... Konstigt att det är så himlans lätt att skjuta upp allt... :/


Kommentarer
Postat av: Martina (bloggar om min och dotterns vardag)

tack, jag köpte regnkläderna i en butik som hade utförsäljning för ett billigt pris, men du kan hitta regnkläderna här www.barniallt.se , regnkläderna är av märket didriksons och personligen är jag nöjd med deras kvalite.



god natt:)

2008-08-12 @ 00:16:45
URL: http://tiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0