HAPPY NEW YEAR!!!!

Så hade ännu ett år gått... Tänk vad mkt som händer under ett år... Nyårsafton 2007 låg jag nerbäddad i soffan med en JÄTTEMAGE, massa förvärkar och magsjuka... nice... Bodde i lägenheten med grannarna from hell som sköt raketer dygnet runt från 23/12 till 6/1... Även från sin balkong ner mot våra hundar och inne i trapphuset!!! *)%&/¤#"&% Inte ofta man sett Jonas såå arg...
Mikaela gick i F-klass och Natha på sitt då nya dagis... Nova var dräktig och skulle snart iväg till Tommy & Anne för att föda sina valpar... (Jag hade ångest över detta!!!) Triton va bebis och helt nyinflyttad och mest olycklig i hela världen... Vår julgran stod fastbunden i ena dörröppningen mellan kök och vardagsrum medan Triton hade race under den imellanåt...
Idag då? Nyårsafton 2008... Sitter i mitt numera STORA kök på en gård mitt ute i bushen... Trodde aldrig att jag skulle trivas så bra någonstans som jag gör här... Här finns ett lugn... Nova och Triton ligger å snarkar under bordet efter att ha busat runt på gården tillsammans med Mikalea.
Kellie sover sig igenom sin första nyårsafton men d va väl inte mer än väntat, särskilt inte efter hennes skyhöga feber tidigare dygn... Vi försökte sova bort det i morse, hon å jag vakna kl 11!!!!!!!!! *nice* hehehe...
Jonas, Mikaela å Nathalie tävlar i tv-spels maraton... Snart ska vi börja göra natta mat... Taco buffé för att hålla oss vakna till 12 slaget...

Lugn & Ro är nog ledorden på vårt nyår och vet ni vad? D e såå skönt... Skulle inte byta d mot nå party... I natt skålar vi i Pommac ur jätteflaskan! =) D e grejer d!!!
Nu ska jag spöa Jonas i nå spel... hehehe...

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA OCH VAR RÄDDA OM ER!!!

KRAMIZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0