Lek & Buslandet!

Idag stod väckarklockan på ringning, d var dax för ett besök på lek & buslandet i Öre... Vi skulle möta Mamma K och Rob `n Ras halv tio... Blev några kanonroliga timmar för oss alla. Tom jag å Mamma K åkte rutchbana, sköt bollar i piratskeppet och klättrade!!! Mitt kamera batteri tog tyvärr slut men Mamma K har redan mailat mig sina bilder så vi fick en del bilder att skratta åt iaf! Tack å Tack för dom!!!      Efter lekandet gjorde vi en snabb sökning efter ett Wii Fit... Slut i hela *?%&# Sverige... LR?! Höll på att bli skitdyrt iaf eftersom att min käre sambo måste köra me dimmljus på för d e snyggt... Blev hastigt å lustigt invinkade av ett par poliser som inte särskilt glatt dock VÄLDIGT grundligt upplyste om d olagliga i d hela... Efter ca 10-15 minuter fick vi iaf åka utan böter men med en ordentligt varning om att "Nästa gång, DÅ jävlar..."

Väl hemma så har d blitt pytt i panna och sen har tjejerna å jag sjungit karaoke... Uj uj uj v bra vi e... *ASG*
Min rygg å nacke börja sen säga ifrån efter dagens äventyr så jag kom på att en smart idé måste vara att sätta sig på ett mjukt täcke på golvet me ryggen mot ett varmt element å sen ha datorn i knät... Tyvärr hade ja väldigt fel för att ryggen låste sig totalt och jag satt fast med hundra glödheta knivar som skar genom ryggen... Lyckades få tjejernas uppmärksamhet så att dom kunde hämta Jonas. Tyvärr innebar detta att Kellie som just somnat i hans knä fick vakna igen och komma å rädda mamma... Men nu har hon iaf lyckats somna om å jag håller mig borta från golvet... ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

The warm city calling back to de cold forrest...

The bath is wating for you...hugh hugh

2008-12-30 @ 22:16:23
URL: http://inami.blogg.se/
Postat av: Mamma K

Det där får vi göra, va riktigt kul,barnen tyckte det ville åka redan nästa dag.....

2008-12-31 @ 17:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0