2 nöjda döttrar

För lite drygt en timme sen kom Lisebergs-gänget hem igen! Trötta och nöjda! Nathalie hade dragit till och vunnit 2 stjärnvinster som alla tjejer delade på så nu kan dom äta chokladkakor och kexchoklad resten av sommaren!
Väskor, regnkappor, diadem och ett gäng gosedjur hade det oxå blivit!
Dom hade tydligen uppfört sig perfekt så dom var redan lovade att göra en ny resa med mormor och morfar nästa år. Mikaela hade tom kommit och satt sig hos mormor medan dom var kvar på Liseberg och tackat för resan för allt var SÅÅ roligt! Inte illa! Det kommer säkert skrivas mer om deras resa när vi fått höra lite mer om den. Nu stupade dom i säng, jag skulle säga god natt men innan jag hann ut från mikaelas rum så sov Nathalie redan! Hahaha... Mormor och morfar hade räknat kallt med att dom skulle sova hela vägen dit (4 timmar) och hela vägen hem men så blev det INTE! Dom var vakna hela resan (utom nattis 20 minuter i morse!) vilket är helt otroligt med tanke på hur lite de sov i natt.

Själv har jag druckit kaffe med kusin Ina och varit hundvakt. Kellie, Nova, Triton och jag gick upp till hundarna vid 13-tiden och stannade till typ 18:30 nånting sen fick dom följa med hem till oss.
Det gick förvånansvärt enkelt här. Dom brukar bli jätte stressade av att vara i lägenheten med alla konstiga ljud och bristen på trädgård men inte idag. Dom var jättelugna och käka tom lite grann. Kanske börjar vänja sig. Duktiga var dom iaf!

Nu är det dax för sängen och samla lite nya krafter för imorgon kommer Mysan och hennes systerdöttrar och leker. Det ska bli jättekul! Men först skulle jag gissa  (läs:Hoppas) på att girlsen tar sovmorgon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0