Barnens dag

Fick ta en långsam start på dagen, nacke och rygg sa ifrån rejält. Tog oss trots allt ut efter lunch men jag blev sittande i en park med migrän(får det när jag har mkt värk). Ingen rolig start... Men girlsen roade sig ändå på tivolit med mormor, moster, kusin T, tremänningen W och mormors dagbarn. Senare på em gick vi iaf på sagostund/teater i Götlinska gården. Det var superkul både för barn och vuxna! Hade aldrig varit inne i huset tidigare trots att jag är "inföding"... Efter sagan bjöds det på saft och bullar i trädgården, mysigt!

Tjejerna fortsatte med mer karusellåkning en stund sen gick vi till sjön där fiskeklubben anordnade fisketävling för barn! Mikaela drog upp två fiskar men Nathalie tyvärr fick ingen... Men alla barn fick pris. Mikaela hamnade på top-20 och fick ett presentkort på 50kr och Nathalie fick en jättepåse med godis!

Nu ska jag vila min stackars rygg/nacke så kanske jag slipper migrän imorgon! Natt natt!

Bilder från dagen:


Våran lilla Zebra


Ett läskigt Lejon!


Mikaela visar sin fångst!

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Ja det kanske är så.

Men jag tror det är så att det finns dåliga föräldrar av både de äldre och yngre.! men då det gäller yngre dåliga föräldrar så trappas det upp mkt mer än vad det borde göra.

2008-07-05 @ 00:40:07
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0