Ingen rolig natt!

Tror väl aldrig jag sett mina tjejer så nervösa som nu! Dom började lägga sig kl 20:00 igår kväll för att orka upp 5 idag. Men dom kunde verkligen INTE sova! När klockan var 02:00 gav jag upp och somnade. Klockan 04:00 ringde Jonas klocka för han skulle börja extra tidigt. Även Kellie uppmärksammade detta och tyckte att det var ju rätt mysigt att ligga och prata då. Klockan 05:00 var vi fortfarande vakna och gick upp och väckte girlsen, inte ett dugg svårt, dom sov nog bara med ett öga. Fixade ordning dom och vinka hej då strax efter kl 6 och fick äntligen gå och lägga mig igen!!!
Kellsan och jag sov till halv 11 iaf. Det behövdes!

Fick rapport från mormor och morfar för någon timme sen när dom kom fram att Mikaela och kusin T varit vakna hela vägen och Nathalie sovit hela 20 minuter!!!
Kom ett MMS nyss med, Nattisen hade vunnit en JÄTTEKEXCHOKLAD som hon skulle dela med dom andra tjejerna!
Kul för dom att ha lite att bära på redan =) Kan ju bara gissa hur stolt hon är!!!

Nu börjar det bli dax för oss att utföra dagens uppdrag, passa mormors hundar. En snabb kopp kaffe bara så ska vi ta oss iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0