På väg tillbaka mot vardag...

Två veckor har gått sjukt fort. Imorgon börjar Jonas jobba igen och det känns jättetrist. Men det finns ju inte mkt att välja på... Helgen har vi ägnat åt att städa och tvätta ikapp. Skönt att det är gjort men fy vad tråkigt att göra! Men nu är tom fönstren putsade!


Har börjat så smått att stryka och fota kläder som ska ut på Tradera men nu är det ju maraton med "Det Okända" och sen "Hemsökta Hus". Det verkar mer lockande... Jag är ju lite faccinerad av allt sånt där som man inte riktigt förstår sig på... =)
Men klädhögen ligger väl kver och väntar på mig! Blir en hel del efter barnen... Dom växer som ogräs nu. Både mikis och Nattis har stått relativt still en period men nu har båda dragit iväg. Hej å hå vad det går!
Girlsen har jag för övrigt knappt sett röken av idag. Dom ringde farmor på förmiddagen och beställde hämtning så dom har varit uppe hos henne och pysslat med blommor och badat hela dagen. När dom väl kom hem så vände dom i stort sett i dörren och stack ut och lekte med två av granntjejerna här på gården.
Men det är ju bra att dom har kul!

Några som inte haft lika kul när vi städat är väl våra röda som bara gått tråkiga koppelpromenader... Skulle gissa att iaf Nova kan flirta sig till att få springa lös sista rundan ikväll med husse. Såna bus får hon bara göra med honom! Jag är alldeles för mkt hönsmamma för att låta dom va lös inne i stan! Trots att jag vet att hon är jätteduktig! Tur att husse är så modig ;) hihihi...

Triton vet hur man njuter av livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0