Sovmorgon och Tradera-shopping!

Man kan väl säga att det blev sovmorgon! Kellie, Mikaela och jag vakna strax efter 11 och lilla Nathalie sov ända till halv 1!!! LITE trötta kanske...Nästan som att ha tonåringar! =)
Så vi har inte hunnit leka med My och hennes syskonbarn är. Kanske i eftermiddag, som vanligt när man planerar saker så dyker det upp oväntade saker på alla håll!
Är lite sugen på att baka i eftermiddag. Hade ALLTID färskt hembakat matbröd i höstas/vintras men efter att lilla liten kom så har varken tid eller ork funnits men nu är jag trött på köpebröd!
Kanske skulle slå till och baka mormorslimpa och rosenbröd...

Har ni något gott recept att dela med er av?

Hade nästan julafton igår när posten kom. Hade fyllt på Mikaelas garderob lite på Tradera så hon fick ett par snygga PUMA sandaler, en ny svart/vit bling-bling bikini, en ny Godisråttklänning från ME & I och en perfekt höst/vinterjacka.
Lägger nog in en bild på fynden senare...
Det bästa är ju att man får det för nästan inga pengar alls!!! Älskar Tradera!  Var nyss in och kolla mina auktioner och jag hade fått många nya bud sen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0