Fredagen den 13:e...

Hade en jättemysig förmiddag. Gick på långpromenad med kusinen och hennes son. Alla barn vinglandes på cyklar och självklart i sällskap av de två röda! Käkade lunch ute!!! Jo, jag erkänner, det började ÖSREGNA så vi fick ta skydd under några träd... Men men barnen hade kul...

Imorgon ska vi till Kolmården! Ska bli skoj, tjejerna har inte varit där förut. Dom är grymt laddade;) Är för övrigt otäckt avis på syster med familj som just nu sitter i en stuga i Ullared! Vill oxå... Farmor och särbon kom hem därifrån igår så de stora tjejerna har fått jättefina klänningar och Liten fick en sommardräkt! Dom kommer bli supersnygga alla 3. Liten fick även en kanongullig rosa body med "lillasyster-tryck" av farmors kille! Gulligt av han tycker jag!

Nu blir det sängen, 5 timmars sömn är lite väl lite... Jag behöver minst det dubbla! (om jag får bestämma:))

Kommentarer
Postat av: Gisela

Jag hoppas ni haft det bra i djurparken, och att ni slapp regn. Här i Ullared är det väldigt växlande, strålande sol ena minuten och ösregn nästa. Men det spelar ju inte så stor roll när man ska gå runt på Gekås iaf.



Och du det där med sömn... Med tre småttingar så borde fem timmar vara mycket! Men dina barn verkar inte förstått det där med tjusningen med att vara uppe på natten... ; )

2008-06-14 @ 17:40:57
URL: http://elisborg.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Nej dom har nog inte det och jag hoppas att det fortsätter så:)

Tycker att Kellies 2(ja TVÅ) vaken nätter när hon var alldeles alldeles nyfödd var fullt tillräckligt!!! Blev ju jättetrött;) hahaha...

2008-06-14 @ 22:25:27
URL: http://jennyochjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0