Lite nytt och lite gammalt!

Har som vanligt försovit oss...Medans Nattis gjorde sista dagis dagen för terminen hade Mikis och klassen genrep i kyrkan inför första skolavslutningen imorgon!!! STORT!!! Under tiden roade Kellie och jag oss på föräldragrupp. Det var jättekul att träffa alla mammor och se gänget av bebisar!!! Var lite nyfiken på storleken på de andra för att jämföra med min lilla fågelunge. Dom flesta verkar va ungefär lika stora trots att det skiljer en del i ålder. Lagade hur som helst lite puré. Det blev en med morot, en med broccoli och den tredje tror jag var palsternacka(?). Ska bli intressant att se om damen blir imponerad av sin mors kok-kunskaper! Själv är jag iaf väldigt imponerad;)
Hann även med en vikt och hon har plusat nästan 200 gram på en vecka!!! *HURRA* Ett enormt lyft på hennes kurva! Hoppas att det håller i sig!
Har fått "klagomål" att jag inte har en enda bild här så jag ska försöka använda mina fantastiska datakuskaper och lägga upp en nu...

Kommentarer
Postat av: Gisela

Jag väntar med spänning. Jag har länkat din blogg från min nu. =)



Lycka till med fotografierna.

2008-06-11 @ 14:38:59
URL: http://elisborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0