MIDSOMMAR



Vi hade en jättekul midsommarafton hos syster med make. Tackar så mkt för inbjudan!  Började lite lugnt med långbord med svågerns syskon sen traditionell dans runt stången för barnen. När svågerns syskon dragit tog gubbar och ungar en runda för att rasta hundar medan syster och jag spelade Wii Fit. Mitt senaste MÅSTE HA!!! Jag som avskyr tv-spel är helt frälst! Det som krävs för att uppskatta spelet är nog främst en hel del självironi! Är själv HELT övertygad om att min yoga-pose "köttbullen" är en kommande hit ute i världen... :) HAHAHA...
När vi väl kunde slita oss bar det åter iväg till Finnsjöstrand och den anordnade dansen. Jättemysigt! Vi satt och mumsa jordgubbar, grädde, kex och ost med utsikt över sjö och solnedgång med liveband i bakgrunden. Kan det bli mer idylliskt?!
Kellie & Mamma Midsommarafton 2008



Tjejerna engagerade de vuxna med volleyboll och fotboll. Men höjdpunkten på en bra dag för dom var nog när morbror dundrar in med sin fina militärlastbil.

Roligare att sitta här än på en trist bänk. Och mkt coolare!!! :)

När det började bli dax att bryta upp tog vi en sväng förbi våra föräldrars stuga. Dom blev minst sagt förvånade när alla deras barn dök upp på besök mitt i natten men jag tror att dom tyckte att det var roligt!
Jonas och jag kom fram till att detta var nog den roligaste midsommaraftonen vi haft på flera år! Hoppas att det kan bli en tradition kommande år och förhoppningsvis är även kusinerna hemma då!

I morse blev det sovmorgon för hela familjen. Efter frukosten bäddade alla ner sig i varsin soffa och kollade på Änglagård och sov lite middag! Riktigt skönt!!!


JENNYS ÖNSKELISTA SOMMAREN 2008
*Att Kellie slutar kräkas
*Att det blir varmt så tjejerna kan börja bada i sjön igen
*Wii Fit!!!!!
*En sväng till Ullared
*Någonstans att flytta som uppfyller kriterierna: minst 4 rum och egen gräsmatta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0