SOMMARLOV!

Nu har det efterlängtade somarlovet börjat! Lr egentligen är det nog jag som längtat mest för att ta en paus från morgonstressen ett tag! Mikis saknar redan skolan med kompisarna å fröknarna! Fick idag besked om vilka fröknar dom får till hösten och det verkar bli kanonbra! Vi får behålla en fröken från F-klassen plus en ny. Känns skönt, så nu kan vi bara se fram emot ht i ettan!

Det var en lite annorlund känsla att va den som står med kamera och videokamera i högsta hugg! Tycker inte att det var så länge sen det var jag som satt där i kyrkan och väntade på sommarlovet!!!

Nu ska vi vänta en timme innan vi kan ringa barnmottagningen. Lilla hjärtat har åter igen hamnat i en rejäl kräkperiod. Hon har varit sämre sen igår morse:(
Börjar bli jobbigt att inte veta vad det är... Moster hittade en diagnos som ev kan stämma. En typ av epilepsi som bl a yttrar sig i kräkningar... Just epilepsi ligger nära till hands eftersom att stora tjejen fick den diagnosen för några år sedan... Hoppas verkligen att det inte är det!!!!

Kommentarer
Postat av: Gisela

Hahaha, ja visst är det skumt att ens barn blir stora. Men dina barn har ju inte kommit och frågat om de har något läppglans kvar för att de pussats... Då börjar man plötsligt känna sig gammal!!!



Jag hoppas verkligen att min "diagnos" är helt fel! Men om det skulle vara så, så är det ju bra om de sätter in hjälp innan det blir värre. Ring mig när ni pratat med doktorn.

2008-06-12 @ 14:21:33
URL: http://elisborg.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Ha ha... Ja hon börjar bli stor lilla T;) Ne skoja bara... Väntar med spänning på deras roadtrip till Hultsfred!!!

2008-06-12 @ 16:41:07
URL: http://jennyochjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0