Lite ditt och datt...

Jag har tagit mig tid att jobba lite med vårt scrapbook familjealbum. Några nya sidor har det blivit. Blev riktigt nöjd själv! Gjorde bl a en far och son sida, den gillar Jonas mest tror jag.
Sitter och väntar på att posten ska komma, borde vara ett paket med till mig ida. Ett stort scrapbook paket från Tradera! Roligt med lite nytt pyssel!!!
Tjejerna har varsitt eget album som dom scrappar i så jag har lovat att vi ska sätta oss med dom idag.

Övriga scrapbook projekt är att låta tjejerna scrappa varsin sida i familjealbumet och att scrappa en pekbok till Kellie. Får väl se när andan faller på och jag hittat det rätta materiallet!

Lilla liten har förresten blivit förkyld för första gången. Hon verkar mest förvånad över vad som hänt i hennes lilla näsa! Här i dagarna har hon även blivit hela 4 månader gammal! GRATTIS och HURRA!!! Tänk vad tiden går...
Har fått rådet av hennes dr att köra på hårt med smakportioner för att ho förhoppningsvis ska få behålla mer mat när hon käkar "riktig" mat. Gröt får hon kväljningar av men ekologisk blomkåls- och potatispuré blandat med ersättning funkar riktigt bra!
Börjar bli dax för en viktkoll på fröken oxå. Själv gissar jag på 6190g. Fler som vill gissa?


Jag har börjat tutta på tummen!

Jippi! Nu kom posten! Mitt scrapbbok peket finns att hämta hos ICA efter 16:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0