Utmaning!

Jag har blivit utmanad av: Syster, http://elisborg.blogg.se

REGLER:
*Beskriv först reglerna
*Svara på alla frågor
*Välj ut 6 personer att utmana
*Låt personen som utmanat dig veta att du antagit utmaningen

Fem saker som finns på din "Att Göra-Lista" idag (imorgon torsdag)
*
Ha mysfrukost med barnen
*Posta ett par mammabyxor jag sålt på Tradera
*Vara barnis till kusin T
*Plantera om våra plantor på balkongen
*Sova tidigt

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag gick första året på Barn och Fritid i Lindesberg

Ställen du bott på
Oj oj... många... Nora, Örebro, Hallsberg, ½ tid i Sthlm, Järnboås.

Fem saker du skulle göra om du blev biljonär
*Lösa lån och skulder för mig själv och mina närmaste
*Köpa ett JÄTTE hus
*Shoppa mig trött, bl a ett Wii Fit till varje rum;)
*Ta med familjen och resa jorden runt
*Be syster om hjälp att investera merparten så att jag inte är pank efter ett år! :)

Jag utmanar: Anne(Kennel Red Tails), Ida( aijdawolfie.blogg.se ), Biljana( talktomyhand.blogg.se )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0