Lite flytt uppdatering

Nu är vi alltså här... Känns lite overkligt... Visst det är som alla säger långt från stan men å andra sidan nära till skogspromenader, badsjöar och vi har en egen gård!!! Och man kan ju som bekant inte få allt här i livet, allt har för- och nackdelar... Men vi trivs alldeles utmärkt här och då speciellt barn och hundar som bara vill va på gården!

Vi hade en sån himla tur att vi fick jättemycket hjälp igår! Helena och William kom redan på fm och hjälpte till att packa det sista. Vid lunch hämtade mormor och morfar Kellie, det gjorde allt väldans mkt enklare!!! På em kom en av Jonas arbetskompisar med ytterligare en bil och stor kärra och började bära ner allt för alla trappor...
När det blev dax för andra vändan fick dom hjälp av ytterligare en arbetskompis och en kille till! Helt suveränt!!! När kl var 1 i natt gav vi upp och tyckte att det var sovdax, även stora girlsen var vakna då!!! Helena invigde gästrummet och fortsatte att hjälpa mig idag vilket var enormt skönt och välbehövligt eftersom att Jonas oxå blev liggande me magsjuka... Hoppas verkligen att jag klarar mig men oddsen e väl inte på min sida riktigt men jag intalar mig att handspriten ska skydda mig så vi får väl se...
Morfar fick ta en runda hit mitt på dagen med lördagsgodis och lite käk och sen hjälpte han oss att få upp stora bokhyllan.

Vi är så glada över ALL hjälp vi fått, TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK allihop!!!!!!!!!

Bilder kommer senare... Nu är det dax att fortsätta packa upp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0