Morgon i Matsgården...

Börjar så smått på att känna mig hemma här, imorse visste jag tom var jag var när jag vakna! Har varit lite dåligt med uppdatering här tyvärr men jag blev dyngsjuk natten mellan söndag och måndag och låg väl nerbäddad halva dagen igår med filtar upp till näsan och tyckte synd om mig själv... Riktig feberfrossa... huu... Har inte tid att ligga här å va sjuk ju! Måste få lite ordning här innan helgen då Jonas fyller år... Sen är det bara att fortsätta med nästa helgprojekt, Mikaelas födelsedag med kompisparty å släktkalas och sen julpyssel... Lägenheten måste flyttstädas och bes innan fredag... Tråkigt! Jag vill bara knalla runt här i tofflor och småpyssla lite... Men men... d hinner vi väl sen...

Mikan hade med sig en kompis hem igår, det är roligt tycker jag. Den här tjejen och Mikan leker kanonbra ihop! Inge krångel på något vis. Dom utforskade Mikaelas lilla rum och testa hennes nya laptop (vet inte om ja nämnde att den kom i fredags???) sen baka alla tjejer pepparkakor! D e ju trots allt 1:a advent på söndag... Mmmm va d luktade gott här!

Vi har även blivit med hittekatt... En svart/vit ganska stor kisse som är mkt skygg och JÄTTEHUNGRIG! Måste starta ett detektivarbete idag och se om vi kan klura ut var den hör hemma. Just nu har den bosatt sig i ladan men där kan den ju inte bo för alltid...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej!

Måste ta mej ut titta när ni fått klart i huset. Själv tapeserar jag för fullt i vrummet ,helt ensam med mönsterpassning.Ganska impad av mej själv hahaha.

Krya på dej!

2008-11-25 @ 11:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0