Sandins och lådor...

Varenda hörn börjar på att va fyllda av diverse lådor och väskor stinnkilade me prylar... Ska bli skönt att komma igång och köra lite saker snart...  Vårt hem är en kaoszon utan dess like... prylar som ska med, kastas, skänkas, funderas på, julklappar, födelsedagspresenter och sånt som måste användas här fram till flytten i ett mer lr mindre organiserat kaos...
Jonas och jag satt igår kväll och slog in lite julklappar så att dom små nyfikna barnen inte ska hitta dom av misstag...
Känns bra att ha en del handlat och klart redan men en hel del återstår att ordna...
Liten är fortfarande jättesnorig men tack och lov ingen feber... Så hon e go och gla som vanligt...

Lovade ju bilder på min rockers-brud! =)




Ganska tuff me svarta extensions och smink...

Kan tyvärr inte komma på hur man snurrar på bilderna så ni får snurra på era huvuden istället ;)

Nu ska jag laga lite lunch till min familj...
Och även om jag nu inte är ett stot fan av dansband så måste ni rösta på Sandins ikväll i dansbandskampen för där e kompisens make med!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0