Torsdag

Matsäcken packad med pannkakor, smörgås och bullar... Mikaela har heldagsutflykt till skogen. Hoppas att honfår en rolig dag, men det verkar den klassen ha VARJE dag!!! Tänk vilken tur hon haft med klassen och fröken, dom är så mysiga och positiva allihop!!! Hoppas verkligen att Nathalie har samma tur till hösten!
Just nu har hon det bra på dagis där hon numer är storbarn. Var på drop-in fika där igår och kollade på alla deras dokumentationer. Fanns MASSOR att titta på. Tycker att det dagiset passar bättre för henne när hon är större. Jag tror inte att jag skulle vilja skola in en liten där. I min mening är det alldeles för stort och rörigt.
Jag tror att jag helst vill att Kellie får en plats hos dagmamma men jag vet inte... Den dagen den sorgen...

Liten börjar bli förkyld IGEN! Måste undersöka medicinförrådet idag och se vad som behövs i alvedon och näsdroppsväg... Men än så länge är det full fart på henne... Hon kryper, reser sig och plockar saker från bord och hyllor. Hon är verkligen överallt! Och hon kräver verkligen 100% uppmärksamhet  annars ryker kablar till tv och dator lr så släpper hon taget och tror att hon kan gå själv och ramlar!  Men det är roligt att se hur hon kämpar och blir toklycklig när hon lyckas med något hon kommit på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0