ME LOVE ROSA!!! ;)

 Visst är det kul att det numer finns MASSOR av prylar att köpa till förmån för rosa bandet kampanjen?! Rosa färg går alltid åt när man har tre döttrar!

    Den här filofaxen ska jag köpa tror jag för jag behöver en ny! 

Försvarets hudsalva har både jag och girlsen redan införskaffat men d behövs kanske fler...
 Denna passar väl perfa om man ska börja käka frukost?!      

Finns ju hur mkt som helst! Kolla själv här på Rosa bandet sidan! Bilderna är lånade därifrån. En sida man INTE får missa helt enkelt!

2 datum att minnas är 25 oktober som är Rosa Lördag  med mängder av händelser runt om i landet och 28 oktober då Rosa Bandet Galan sänds på tv3 20-22!

Kommentarer
Postat av: mormor

Redan bilder från skogspromenaden. Tror jag ska försöka göra om den imorgon. Ni ska kanske med? Hundarna piggna till idag på eftermiddan . Bra för mina hundar som är själva på måndag.

2008-10-11 @ 20:23:58
Postat av: Jenny

Ja, vi kanske kan gå tidigt innan dansen???

2008-10-11 @ 21:40:20
URL: http://jennyochjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0