Liten bebis...

I natt va liten verkligen liten och ynk! Hon vakna me 40 graders feber och då mår man inte så bra... Idag verkar febern vara borta men hon är trött. Tyvärr måste jag släpa ut henne eftersom att jag sj MÅSTE till dr men jag tror inte att hon protesterar när hon blir nerbäddad i sin vagn!!! Där sover man såå bra såå bra!

Man blev ju iaf lite mer peppad att kliva ur sängen imorse när man såg solen försöka skymta fram istället för att vakna av ett skyfall som slår mot fönstret.

Är helt imponerad av hundarnas nya foder från K-nine, tycker mig se en liten antydan till viktuppgång på Triton! Inte mkt såklart eftersom att dom nyligen börjat med det men ändå tycker ja att han ser lite lite bättre ut!!! Lr är d bara viljan att han ska växa till sig??? Märks snart... Hoppas hoppas hoppas...

Vad har vi på Att Göra listan idag då?

*Dr
*Köpa filmen Sex and the City
*Fixa ny tvättid (glömde vår igår!!! :( såå surt..)
*Dammsuga (ständigt på listan, undrar varför...)

Vad har ni på era listor idag???  *nyfiken ju*

Ha en fin höstdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0