Musik...

Nu har jag äntligen tagit mig tid att lägga ut en Ipod på bloggen så att man får lite musik! =)
Jag vill alltid ha musik på ÖVERALLT så självklart även här! Självklart designad i rosa me döskallar på! Vad annars?!?
Vill du oxå ha en men inte vet hur så kolla på länken för bloggdesign nedanför till höger så får du superbra hjälp och beskrivning för mängder av idéer till din blogg!

Hade egentligen planer på att gå på bio me kusin idag men Mikan är bjuden på kalas så det passade inte me tider... Men d blir fler tillfällen.
Igår var mor, Mikaela, Kellie & jag i skogen med hundarna.


Supersyrran rattar superkärran! =)


Årets sista blåbär(?)



Charmtrollet...


Vi passade på att ägna oss åt lite hjärngympa för hundarna och gömde godis överallt! Även uppe i träden! Skoja att dom blir trötta av sånt!!!









Triton var inte med i skogen för han var upptagen av jobb!!! ;) Igår var han nämnligen GUJA arbetare och följde me husse till jobbet! Han tyckte att det var jätteskoj, först lite läskigt men sen släppte det. Mkt nyttigt för han!



Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Okej :) Ja det är klart du får :)

2008-10-11 @ 18:33:51
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0