Vagn & Äppelkaka

Igår kom nya vagnen! Gick supersnabbt, trodde den skulle komma på torsdag lr fredag men den fanns att hämta redan igår morse =)
Kellie gillar den och den är mkt lättare för mig att köra men den andra finns ju kvar iaf...

Igår fm var Kellie och jag på vagga gunga gå som hon är galen i! Hon blir helt slut efter. Det var extra kul igår eftersom att det börjat ett par nya barn sen sist vi var där så nu har vi inte en så extremt liten grupp längre!

Idag har jag hjälpt Helena att skicka iväg lite bilder till fuji... Lr lite bilder är väl inte riktigt rätt uttryck... Snarare 200 bilder...
Nu sitter vi och väntar på en äppelkaka, det doftar såååå gott!!!

Idag tror jag att vi hoppar tisdags-badet för jag orkar inte, får skjuta upp d till nästa vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0