Listor lappar å nålar!

Har för en gångs skull nästan märkt färdigt ALLT inför bytardagarna i tid! Brukar i vanliga fall sitta sista natten plus hela fredagen och märka alla prylar... Inge skoj...
Grabbarna bus har varit här medans mamma K var på danskursen. Funka kanon förutom att Nattis var trött och blev gnällig men jag tror dom hade skoj på d stora hela.

Stackars Jonas är hemma med en kraftig infektion i käken. Han har feber och kan inte öppna munnen mer en max en cm!!! Så han lever på soppa nu... Har iaf börjat me en penicilinkur igår så d borde väl vända under helgen hoppas jag!

Stumpan är en envis liten krabat, hon har ju oavbrutet testat ljud för att få fram ord och i lördags kom första "MAMMA" =) SÅÅÅ stolt!!! Så nu använder hon det så fort jag lämnar rummet!
Hon är inne i en period där hon absolut inte gillar om man försvinner ur hennes synfält och helst av allt ska hon bäras HELA tiden... Ska hon ligga på golvet ska man sitta brevid henne och prata och sjunga utan avbrott!

Kells testade sina nya fina overall me bamse på idag, blev såå ledsen för hon har växt ur den... :/
Köpte den ju på slutet av den period hon inte växte särskilt bra och fortfarande hade 50/56 . Overallen är strl 62 men den kommer inte funka i vinter utan behövs nog en 74 iaf... Trist för den va så fin...

Imorgon ska jag hjälpa till att fixa mams lilla Tjorv inför utställningen på lördag... Så jag lär va skapligt mosig i rygg oc nacke på lördag em... Usch, fasar redan men men...

Fy va dålig ja varit att uppdatera me bilder här på  slutet... får nog leta på något nu...................................................................................................................................................................................................................................
.................................................................................


Min sötis!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0