Krångligt...

Har precis fixat med en fraktsedel för att kunna skicka vår gamla vagn med bussgods till ett nytt hem imorgon.... Fy vad krånglig!!! Dåligt med info och hjälpsidor. Det blir låga betyg för dom! Nu hoppas jag att det ska vara rätt och att allt går som det ska...
Är för övrigt lite besviken. Hade hittat en jättefin Emmaljunga Scooter som jag ville ha men den fanns i Sthlm så dom skulle skicka den till mig. Allt gick jättebra och säljaren verka jättetrevlig men när allt var klart så kom hon på att hon inte kunde skicka den mot efterkrav utan ville ha HELA köpesumman till sitt konto innan hon skickade vagnen för annars hade hon inte råd med frakten... Jag tänker ju inte betala in typ 2000 i förskott för att hon ska kunna betala frakten på 300?!? Så nu e d bara att leta vidare... Hmmm....
Emmaljunga scooter i nån tjejig färg till salu? Någon??? ;)

Har för övrigt precis landat hemma efter en trevlig eftermiddag i systers skog... Vi har promenerat och grillat korv. Barnen har (som vanligt) lekt och haft jätteskoj! Äldsta systerdottern som för övrigt borde utnämnas till världens snällaste och mest fantastiska tonåring bakade kladdkaka (Sååååå god). Så när det började bli kallt gick vi in i värmen och drack kaffe och käka nybakad kladdkaka... Hur bra kan man ha det?!
Hoppas hon kan ha bra inflytande på mina tjejer så att dom oxå blir lika duktiga och trevliga när dom går på högstadiet!

Mmmm 19:21... Snart snart sovdax.... Ska bli skönt!

Kommentarer
Postat av: Gisela

Vad trist med vagnen! Hoppas ni hittar någon annan snart.



Kul att du tycker Emma är så snäll. =) Samtidigt som jag läste det så stod hon och härjade med allt och alla här i badrummet...Hon är inte speciellt trevlig på morgonen... ;-) Men, men man kan inte vara go och glad alltid. Hehehe Hon hade nog sin värsta "pubertets-period" för några år sedan, nu är hon ju nästan vuxen.

2009-04-06 @ 08:29:48
URL: http://elisborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0