En ny dag med nya utmaningar

2½ cig på 40h, helt OK tror ja... Svårast är nästan att inte tända en av misstag i situationer jag alltid gjort så förut... Balkongen används inte särskilt flitigt just nu då detta är rökzon nr1!!!
Men jag försöker att inte tänka på det så mkt för det gör mig bara mer frustrerad över att inte få!!!

Hade boka tvätt idag från 13. Tänkte att jag kunde slänga i första och att Jonas sen skulle va hemma men icke... Chefen var tydligen på krigsstigen efter dom som åkte hem 13 istället för 16 så det blev ingen tidig fredag för honom dag...

Nu ska jag dricka lite te och ta ett tuggummi... :/

Kommentarer
Postat av: Gisela

Var inte Jonas på ett bygge som skulle vara klart idag??? Pipen eller vad han heter hade ju fått åka dit efter att de slutade på Kumla.

2009-08-14 @ 18:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0