osv osv...

Fortfarande rökfri!
 Känns bra, har  inte alls det här hysteriska suget och panikkänslan. Glömmer till störste delen bort att "va röksugen" Tror att stunderna utan sug redan börjar bli fler än de jobbiga... Blir lite rädd för att det måste komma svåra bakslag för att så HÄR lätt kan det väl ändå inte va?!
Pratade med ett proffs igår som peppade lite extra! Tack N! Så jag åkte till Örebro med Kellsan i fm och shoppad ett par jeans till mig! Har inte unnat mig sånt på länge men nu när pengarna inte "går upp i rök" (hahaha) så tyckte jag att jag faktiskt borde göra det! Nästa belöning blir ett par nya skor! =)

Det har ju såklart varit annat som hänt här med! Nathalie började i F-an igår och Mikaela i 2-an... STORA tjejer! :/ hmm...
Skulle gärna ha dom små i några år till! Men duktiga är dom och roligt hade dom haft! =)
Tror att jag känner lite motvilja till att ha dom i skolan pga att jag aldrig någonsin trivdes i skolan, det var bara en himla massa hemska, jobbiga, tråkiga och suddiga år!
Kellie börjar oxå bli större, det märks på hennes sätt att leka och på hennes språk som utvecklas hela hela tiden! Hon har ett jättestort ordförråd och förstår väldigt mycket av saker man berättar eller frågar!

Men nu är jag så trött så ögonen kör fast i allt skrot John B kastat dit! Jobbigt att komma upp i tid! =)
Natti Natti alla och en extra kram till lille D! Lycka till i morgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0