förberedelser

Idag ska det plockas fram kläder och det lilla "handbagaget" till tåget för imorgon åker tjejerna till Liseberg med sin mormor & morfar! Åhh vad dom längtar! =)
Dom hade ju så kul förra året så det kan jag förstå!
Kellie och jag ska ev till Marieberg och kolla födelsedagspresenter till Nathalie under tiden, får ju passa på när hon inte är hemma! Men jag vet fortfarande inte riktigt vad hon önskar sig... hmm... Svårt... Jag tycker att hon hamnat i en mellan ålder, för stor för dagisprylar och för liten för mkt annat... Men det löser sigh väl...

På eftermiddagen idag ska jag en sväng till läkaren med ett par knölar i ryggen som värker så j***a mycket! Hoppas dom vet vad det är och kan hjälpa till att få bort dom FORT! Kan ju för sjutton inte sova!


                                                                                                 Fina Märta!


                                                                                  Kellie myser i nya vagnen!

På tal om vagnen så fick jag extra delen till suffletten igår, den passa jättebra! Suffletten på BRIO Sing är ju rätt kort och eftersom att man viker ner hela sittdelen så är det svårt att skydda från sol och regn/snö när hon sover men jag hittade en smart liten pryl på http://www.aussies-finest.se/  den heter
Aussie Sunshade UPF 50+
            En extra skärm som går att fästa på alla vagnar och som 
            går att dra ner hela vägen om man så vill!
            Funkade faktiskt mycket bra och fanns i 4 färger men vi valde 
            en svart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0