Sommar sommar sommar...

Vilket omväxlande väder... Man har aldrig en aning om hur det ska se ut när man vaknar... Hoppas på lite bättre den lilla tid som är kvar av sommarlovet... Kan inte fatta att det snart är slut! Då ska vi in  i rutiner och och ordning igen! urk!
Trivs mkt bättre såhär med att ta dagen som den kommer... men men... Snart höstlov...

Idag fick vi ett infall och åkte till Örebro med morfarn. Vi var ju iväg häromkvällen och letade efter flytvästar (i 9 butiker!!!)  men hittade inga så nu gjorde vi ett nytt försök när han ändå va i stan...
Och denna gången hade vi bättre lycka! Hurra!!!
Snygga gul/röd/svarta västar som var perfekta! TACK TACK!!! Nu väntar girlsen bara på lite uppehåll så att dom får provköra dom! =)

Mikan och Natha ska sova hos mormor och morfar i stugan i natt kom dom nyss på. Så vi har gjort en snabb packning och sen skulle det bära iväg. Kellie va trött så vi stannade hemma. Lagom Jonas kom ut på gården så klämde sig LillMisse ut genom vädringsförnstret i köket!!! PANIK! Hon ville väl oxå på semester på landet...
Jonas kom inspringande och börja riva ner nätet på balkongen för dit hade hon trippat iväg...
Tyvärr hade vi fäst nätet väl och fick bara upp en springa... Hon var såå nära att trilla ner flera gånger innan vi lyckades locka henne inom räckhåll! Jag tror jag fick varenda en av hennes klor inkörda i min arm när hon höll sig fast sista biten! Stackarn var ju livrädd! Så det blev extra mkt mumsig "påsmat" och lite annat smått och gott!

Nu ska jag gå in och kika igen om Kellie somnat... Hon ligger i min säng och myser.. Hon missade att sova middag idag... Blir en lugn kväll för oss förhoppningsvis... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0