Testar...

Då och då bestämmer sig ju mina katter för att bli aktivera mig och testa min förmåga till problemlösning. 99% av gångerna använder dom datorn som hjälpmedel och fixar lite kul snabbkommandon eller ändrar någon inställning jag inte sett existerat...
Plockade bort mitt tidigare inlägg och hoppas att detta ska vara läsbart, detta är inte första gången texten sett ut så trots detta har jag inte en j***a aning om hur och varför...
Igår morse hade dom lyckats fixa till snabbkommandot för num.lock... Heja, då behöver man trycka in 2 tangenter precis samtidigt, tack tack... Tror ni jag visste hur sjutton man fick bort det??? Nix... Fick leta i en handbok som tack och lov låg som en ikon på skrivbordet!!!
Måste nog lära mig att stänga datorn helt och inte bara fälla skärmen halvvägs ner, som man kan tyckas ska räcka... Men icke om man lever med 2 Ocis!!!!

Kommentarer
Postat av: adina

haha tack!



ja det var lite roligt att se det.. xD amerikanarna blev lite ägda :D

2009-07-25 @ 12:46:19
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0