Snö snö snö...

Då var första snön här, inte välkommet alls om du frågar mig! Hatar snö! =( Den får mig att bli på dåligt humör! Men det kanske är bra, fick höra saker idag som fått mig att starkt överväga ett gästspel som aggressiv surkärring... Hehe... Don´t mess with my E!!!
Lyssnar på den här låten för att bli lite gladare, funkar ganska bra för den är GULD!


Ny favvo helt klart! Love IT!!!! Yeees... Repeat, hihi...

Vad har hänt annars då??!! Jaa... Idag har jag mest vilat, känner mig inte riktigt frisk men är ändå inte riktigt sjuk... Trist mellanläge typ... Men på eftermiddagen blev det iaf en promenad med syster och Melwin i snöstormen, satan va d blåste!!! Vi landade hos mormor och blev hämtade där av pappaJ och åkte till Farmor och käka middag! Pannbiff, mums...

Nu ska jag ta tag i tvätten som ska vikas och stoppas in i garderoberna för vi får kaffe besök senare av Mysan <3 Markus, kan ju va trevligt om det finns någon plats att sitta på... Hahaha...

Men ha en trevlig kväll (nästan) alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0