En bra dag! =)

Eller en helt bra helg måste jag nog säga! Fredagen var så lugn så lugn! Lördagen hade vi kvartalsträff på hundägarskolan och sen följde jag med Helena på hennes första Partylitevisning. Hon va så himla duktig!
Bra att hon kör på med ljusen så krokus doftar gott! ;)
Sj har jag fastnat för Blue Minerals, underbara produkter! Löve it! Någon som vill testa deras produkter?
Jonas har ju mycket problem med leder och värk pga jobbet men med dödahavs salter och sport gel så kan han må mycket bättre!

Söndagen blev det upp tidigt tidigt (kl 06) Tåget från Ö-o till Sthlm och ett par timmars shopping. På tåget firade vi kanelbullens dag med en stor kanelbulle från Pressbyrån...



 Vi åt god (läs svindyr) lunch - tack mamma!


Barnpizza 110-120kr....

 På eftermiddagen bänkade vi oss på Oscarsteatern för att se Rasmus på luffen med Benjamin Wahlgren och Markoolio i huvudrollerna. Herregud vad bra den var och som vi skrattade!!! Helt fantastiskt! Tjejerna älskade varje sekund och tiden flög fram.
Tyvärr såldes inga tröjor eller liknande som dom var lovade så efteråt tog vi en sväng till Åhlens och dom fick boken och filmen istället. Roligt att ha som minne!
På tåget hem sov hela gänget ganska gott!







Väl hemma hade jag fått en ny fb-vän, bonussonen <3 Simon <3! Blev så himla glad! Vi träffas alltför sällan och jag saknar honom och hans <3 syster <3 så fruktansvärt mycket! Så sentimental som man är satt man å grät en skvätt men  vad gör väl det?! Det var ju glädjetårar! Gullungar!!! Älskar er så fruktansvärt mycket ALLA 5 hör ni det och låt ALDRIG NÅGON säga något annat!!!

Ja, som sagt, en mycket bra helg! Nu ska jag fixa lite middag... Drygt, har inte gjort nån matlista för veckan än så nu får vi fundilera en liten stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0