Väntar på paket...

Här är full fart! Både Mikis och Nattis har kompis med sig hem. Vi har käkat korv med bröd till mellis och det blir en mysig stämning med 5 tjejer som pratar oavbrutet om dagen! =D Jag tycker att det är roligt att dom har kompisar och det stör mig inte att ha fullt hus! Man kanske inte kan förvänta sig något annat med 3 döttrar?! haha...

Annars började dagen lugnt med morgonkaffe hos grannen och sen en promenad med hundarna i solen (och blåsten!) Kellie och jag hade en riktig dust däremellan, hon vägrade sova middag inne och jag var rätt slut efter hennes protester som bjöd på både skrik, slag, bett och lite mindre hår på mitt huvud... Men väl ute i vagnen somna hon rätt snabbt tack å lov... Hon blir inge rolig annars och ikväll ska vi på tipspromenad med scouterna så då passar det bra för en promenad för hela familjen så kan Skrållan och Märta oxå följa med.

Efter promenaden följde jag med Helena när hon skulle hämta ut sina Partylite paket. 35kg ljus är inte dåligt haha... 
Väntar å väntar å väntar oxå på mitt paket från Blue Minerals! Jag testade deras produkter och blev helt såld! Hela familjen har hittat sina favoriter som används dagligen! Jag använder mkt badsalt som får igång blodcirkulationen. Har aldrig varit så varm om händer och fötter! Mmm... Blue Minerals är nytt i Sverige med produkter som innehåller bla döda havs salter och aloe vera. Dom är dessutom fria från mineraloljor och parabener.
Vissa produkter är doftfria medan vissa har en underbar doft! Det finns både hudvård och make up.
Hemsidan är under uppbyggnad men jag visar gärna de saker jag hunnit få. Vill nån ha en demo hemma så får man mängder med presenter och förmåner! Detta är ett mycket generöst företag har jag märkt! =D
Så vill ni testa nya bra produkter till bra priser så säg till!

serum

Läckra blå förpackningar va?!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0