Bla bla bla...

Snart dax för 5e natten här... Kellie har gjort ett framsteg och börjar nu va sitt vanliga jag... Sista timmen har hon larmat själv på sköterskorna, tömt min plånbok, försökt klättra upp i sin säng över sidoskyddet, gömt sig bakom sidobordet, vällt ut ett glas äppeljuice för det är "minna!!!!", stulit mina nya solglasögon och kladdat kexchoklad på dom och allmänt farit runt och rykt och slitit i allt hon kan hitta... Tror ni att detta just kan ha med kexchokladen att göra? Skulle ha lyssnat på min förståndiga storasyster för flera dagar sen! Kellie behöver kexchoklad som Nalle Phu behöver honung! Dumt av mig!

Snart får vi iaf finbesök av syrrorna och pappa Jonas. Dom skulle åka förbi MC D och handla kvällsmat åt mig...
Där ja, nu har jag kexchoklad i hela datorn oxå... först slängde hon hit den och sen härma mig när jag blåste bort dom, skillnaden var att Kellie hade hela munnen full me kexchokladgegg...

Tack förresten alla ni som kommenterar här eller på fb eller ringer... det gör dagarna lite kortare iaf... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0