Ensam igen...

Jahapp då satt man här sj igen medan Notpan sover... Notting Hill på tvn, automatkaffe och dammsugare... Känns lite B faktiskt.
Söndagen har varit helt upp å ner... Kellie har haft magont sen 3 i morse och efter diverse krångel och lååång väntan fick vi till slut träffa kirurgen för att undersöka magen ordentligt. Men han trodde till skillnad från den andra dr inte att det var blindtarmen så nu är vi liksom tillbaka på 0 IGEN!
Det ska iaf ges alvedon+ipren regelbundet from nu och inte bara vid behov så kanske hon slipper ha ont...

Fick dessutom problem då infarten inte längre funkade när det var dax för em antibiotikan... Så nu sitter det en infart uppe på ena handen istället... MKT opraktiskt om man är 1½år gammal och rätt så trött på detta... Precis HELA handen är lindad + inklädd i en strumpa för att förhindra liten att rycka ur den...
Hoppas att hennes värden snart är bättre...
Ska bli intressant att se vad sänkan ligger på imorgon. Om den toppade på 245-246 nånting och i morse va på 180 så bör den ju va på typ 100-130 imorgon om den fortsätter sjunka i samma takt. LR?! *hoppas*
Hon har iaf käka lite grann ikväll. D va bättre med hemmalagat... Jonas tog med älggryta och ris. Hon åt inte köttet eller kantarellerna men ris och sås. BRAVO!!!

Känner på mig att imorgon blir en seeeeg dag. Hon blir så uttråkad när vi är själva. Det blir mer fart på henne när syrrorna och mormor och morfar kommer på besök men imorgon har alla andra vardag med skolor och jobb så då blir det Kellie och jag mot världen... Lr iaf mot sjukdomarna...
Jag vet ju att det måste va så men jag känner mig ändå väldigt ensam här... Känns inge bra alls...


<3 Så här vill jag se min älskade lilla unge! <3






Mikaela & Nathalie, mamma saknar Er MASSOR!!!! <3

Så... Nu har jag gnällt klart för idag... Jäkla klagoblogg detta... Lr händer d aldrig nå bra i mitt liv???


Kommentarer
Postat av: Gisela

Jag finns på både telefon och internet, det vet du!!! Hoppas att måndagen blir dagen då allt vänder till det bättre!!!



Krama lillskruttan från oss alla!!!

2009-09-14 @ 07:14:19
Postat av: Jenny

Det känns som att dagen inte börjat bra iaf... Hade en sur sköterska här inne för ett par timmar sen...

Blev väckt av vår mor i telefon vid 7 och sen upptäckte jag att Jonas bara ställt in mat å kläder utan att väcka mig å säga hej som han lovat... Nu är jag enbart sur å grinig... E d för mkt begärt att träffa nån i 5 minuter???

2009-09-14 @ 07:42:22
URL: http://jennyochjonas.blogg.se/
Postat av: Gisela

Typiskt!!! Men Jonas ville säkert bara vara snäll och inte väcka dig när du väl fick sova. Tänk positivt den sura sköterskan borde gått av sitt skift nu. Och mamma borde inte ringa så tidigt... Inte så omtänksamt mot Kellie eller dig!!!



Men du, kan du inte använda din grinighet till att kräva besked. Slå näven i bordet och säg åt dem att se till att lösa detta. Om de inte kan, så får de skicka er vidare till någon som är duktigare inom detta!!! Blir så arg på att prestige ska göra att en liiiten flicka ska behöva lida, kanske helt i onödan!!!



Kram från moster

2009-09-14 @ 08:05:58
Postat av: Grannen

Ja säger som Gisela, finns både på telen å på nätet...=)

Hoppas att Kellie blir bra snart så ni kan komma hem.. E ju skit tråkigt på Krokus utan er...Å nu har ja inhandla kakor som bara väntar på lillhjärtat...=)



Ta hand om er...KRAM

2009-09-14 @ 09:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0