Morgon 2

Fler tester tagna. natrium och kalium halterna är OK igen, lite vätskebrist ännu så hon ligger fortfarande med dropp. Kirurgen har varit här igen men inte hittat något så han skulle komma tillbaka imorgon igen... IMORGON?!? Jag vill ju hem men så verkar inte nån annan tänka, jo Nathalie... Hon planerar att stanna här i natt om vi inte får följa med hem. Får väl se hur det blir med den saken...
Men det kunde ju vara kul att ha sällskap! =)

Hoppas iaf att dom tar bort isoleringen om vi måste stanna... Som ett jädrans fängelse... Men kaffet e inte gratis... Det tror jag dom får i finkan... Jag får betala 5 kr om jag vill ha en kopp, även till frukost och kvällsfika som faktiskt ingår i "lyxservicen"...
I morse hade jag ingen femma så en snäll sköterska har lånat ut en till mig!

Norpan kräktes en gång i natt men jag tror att det var för att hon drack apelsinfestis precis innan, blev nog skarpt i magen...
Infarten krånglar lite så jag hoppas hon slipper droppet snart annars måste dom troligen sätta om det och det var INTE lätt... =(

Fick ett mail på fb i natt från en släkting i Canada, Debbie, som hälsade att hon snart skulle komma till Sverige, om jag tänkt rätt med tidsskillnader så åker hon senare i em/kväll svensk tid.
Hon ville ringa när hon var här så att vi kunde träffas så jag hoppas vi är hemma då!

Nä nu ska jag fortsätta vänta på ronden som skulle komma vid 9... suck... suck... JÄTTESUCK...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0