Seg morgon!

Känns som att jag ska somna stående, är såå trött på denna vinter och kyla. Mina leder klarar inte det... Längtar efter sol och värme!!! Och att flytta såklart...
Just nu sitter Kelliesen vid sin egen lilla dator och tittar på pingviner, hästar och ankor... Det spelet gillar hon! Hon håller på att bli rejält förkyld tror jag, har typ INGEN röst och inget tålamod...

Har testat att sälja barnkläder genom blocket för första gången, får väl se om det kan funka. Håller på och plockar lite allt eftersom här som orken finns samtidigt som tiden... Har en säck till som ska till gåvan men Kellies Polarn jackor säljer jag hellre och får någon krona för.

Svårt att sätta pris bara men jag satte iaf paketpris 450kr för alla 3 så får vi se om det finns någon lite tjej som behöver jackor och overall i strl 74. Kellie har ju växt ur sin vinteroverall oxå men jag vet inte om jag ska vänta till hösten med att sälja den??? Jaja, jag hinner väl fundera på det med...
Finns en hel del som ska bort nu i och med flytten. Kanske ska börja lägga upp sakerna här med? På tur att fotograferas står spjälsängen och en paraplysulky med Hello Kitty. Sulkyn är aldrig använd då vi köpte Norpans Urban Jungle direkt efter och med en sån smidig vagn känner jag inte att vi behöver en paraplysulky!
Jag missar ju vårens bytardagar tyvärr för då ska mamma och jag roa oss i Sthlm och bo på hotell så jag vet inte hur mkt jag kan få inlämnat där. Får ta ett snack med pappan i familjen... =)

Nu tycker Kellie att mamma är tråkig så nu ska vi gå och mysa lite innan vi ska gå upp på stan och fika med mormorn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0