Surt...

Något har hänt som gjort att min bakgrund hamnat även vid texten på inläggen... =( Lyckades inte fixa till det så nu får jag sätta mig och börja trixa med en ny bloggdesign.... Suck... Får ha denna tills vidare...
Imorse var vi på Gåvan som vanligt haha... Mysigt lördagsnöje faktiskt... Idag tog "la familia" upp 3 bord när det var fika dax!!! Det var mormor, farmor med pojkvän, gammelmoster med dotter, maken, tjejligan och deras farbror T... Vi verkar bara bli fler och fler... Det är ju skoj! =)
Träffade även någon som jag nu vet läser min blogg =) alltid skoj att veta! Förstår om mina inlägg just nu är röriga och kryptiska men så måste det nog vara då man faktiskt inte vet VEM som läser VAD. Men vad det lider så ska jag väl kunna lämna förklaringar på allt skumt jag klickar fram här... Hoppas jag iaf!!!
Men för att kunna få ur mig allt som snurrar inuti just nu så måste jag få göra lite skumma inlägg då och då! =)

Vad hittades på Gåvan idag då?!? En batteridriven konservöppnare och en fåtölj bla.... Det är nog den skönaste fåtölj jag varit med om!!! Såå stor och mysig =D =D =D
Satt och gosa med Kelliesen på eftermiddagen medan maken laga kycklingpaj, MUMS!!!
Ska väl göra som många andra och kika Robinsson-final om en stund.

Har lämnat intresse på en lägenhet och med mitt obefintliga tålamod så klättrar jag ju på väggarna, vi ska få kolla på den men vet inte när för den som bor där har inte gått att nå... Suck... haha... Så typiskt...

Den här veckans stora händelse var väl när Örebro Ink flyttade in och blev Bacchus Ink för ett par kvällar!!! En tjej som jag gått i högstadiet samtidigt som som börjat tatuera och som bara blir bättre och bättre SNABBT!
Jonas var först ut från oss och förevigade barnens namn på sin arm.





Rött, svullet och alldeles nygjort =) Men SNYGGT!!! <3 <3 <3 <3 <3

Jag ska oxå göra en. Emma har fått lite delar jag vill ha med och ska försöka klura ut nå bra! Tror hon har bättre koll på det än jag... ;) Ska iaf bli en tatuering för min farfar. Den kommer troligen att innehålla hans initialer, liljekonvaljer och en hästsko... Det är liksom HAN! <3

Men nä ni nu ska jag försöka hitta en plats i soffan!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0