AAAAJJJ!!!

Åhh vad många tusentals fula ord jag skulle kunna skriva här nu!!! Började dagen med att vakna för sent å fick stressa... ALDRIG en bra start... Stack iväg till Ö-o å hämta Mysan och sen hem till mamma för att klippa Smulan... Pang, migrän för andra dagen denna veckan... *&¤"%¤# sa jag då... Är så trött på ögonmigrän och verkningslösa mediciner!!! =O
Fick iaf hjälp av faster Å att hämta skoltjejerna. TACK TACK TACK!!!! Hade ett långt kafferep i skuggan innan vi orkade ta tag i klippandet...

Efter diverse annat crap och en supergod lasagne blev det en java med bla en hoper med fd grannar som alla 5 på något  invecklat och skojigt vis är mina släktingar lr släktens släkt lr ingifta släktingar... Haha, FÖRSÖK inte ens att förstå er på det! =D Roligt va d iaf!

Väl hemma igen så sa det bara bang å jag upptäckte att min pilonidalcysta är tillbaka IGEN! =( Not nice... Är ganska precis ett år sen sist och jag har INTE saknat den! En pilonidalcysta är alltså en cysta på svanskotan som växer snabbt till en tomats storlek... Mysigt va?! Ehh nä inte direkt... Dom gör sjukt ont och man kan inte sitta, inte ligga och knappt gå... Stå still funkar bäst. Svårt att sova stående bara ;) Man får försöka att palla upp sig med div täcken och kuddar för att inte komma åt den... Så nu ligger jag på sidan med alsolspritomslag och tittar på skrot på tv för det är inte helt lätt att sova med dom här "små" älsklingarna... =( Blir att plinga Dr S imorgon bitti... Har inte pratat med honom på ett tag så det är en del att gå igenom... Behöver ny värkmedicin, migränmedicin (finns det någon att ta förebyggande istället för akut??) och ev nå som hjälper till att mörda cystan för jag vill inte hamna på op i sommar... Det ska tydligen va väldigt svårt att läka efteråt och då hjälper väl inte sommarvärmen direkt till.... suck...

Men men, jag ska försöka att sova lite nu iaf... Norpan struntar nog i om hennes mamma har ont eller ej imorgon, hon vill ju leka å ha skoj ju! =) Så då underlättar det ju om jag iaf e lite pigg...

Natt natt alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0