Stolt!!!

Som mamma till tre (i mina ögon) perfekta barn och bonusmamma  till två precis lika perfekta bonusbarn får man många anledningar att va stolt.
Idag fick jag va lite extra stolt två (!) gånger!!!  Började med Mikans utvecklingssamtal på em. Bara positiva ord från fröken känns ju skönt!!! Hon sa att Mikis är en snäll och omtänksam tjej med många vänner och som är mycket positiv till skolan och att lära sig saker! Dom fyllde i saker i en bok, bl a hur hon ska va mot kamrater och de vuxna på skolan. "Fortsätta att vara du!"
Underbara unge!!!! Kan d bli bättre???

Grabbarna bus har varit här och käkat en "inför-födelsedagen-middag" för stora R som fyller 7 år imorgon!!! Vi gjorde hamburgare och sen blev d glass till efterrätt.

För några timmar sen ringde morfarn och berättade att han var på väg hem med en stor älgtjur på kärran. Jätteglad var han så då blev jag lite stolt över honom oxå!
Tjejerna och jag tog cykeln dit och kollade på när dom "skalade" den... (lr hur va d mamma K hihihi...) Bilder kommer sen om mamma K är så snäll och mailar dom till mig för jag hade ingen egen kamera med mig...

Liten är förresten fortfarande dålig... :( Ringde dr imorse men d va tydligen ingen fara att ha 39-40 grader i 3 dagar. Men va hon inte bra på 5 dagar så skulle vi söka akuten... Jippi! Bli frisk nu snutt...

Oj va långt d blev å inga bilder lr nå... Hmm... får skärpa till mig...
Natt natt å sov gott!

(By the way, jag ÄLSKAR Sex and the City filmen!!!!)  =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Sex and the city filmen är helt suverän har sett den två gånger och kan lätt se den igen... /Lina

2008-10-25 @ 00:26:39
Postat av: Jenny

Ja nu såg ja vem du va! =) Vad kul att du blev en i gänget nu!!! Det är mkt roligare än jag trodde!!!

2008-10-26 @ 09:03:39
URL: http://jennyochjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0