Städa städa städa...

Nu har vi snart städat klart här hemma... Drygt som bara den då jag helst skulle vilja bädda ner mig i sängen! Ska visa lägenheten imorgon eftermiddag och de ligger inte i mitt intresse alls... Vi kommer bo kvar uppsägningstiden ut och jag tycker att det är jätteotrevligt att ha in en massa folk som ska gå runt i vårt hem och undersöka och anmärka på allt!!!
Hyresvärden ville först gå in med huvudnyckel och visa den vid ett tidigare tillfälle när vi inte ens var hemma men det vägrar jag! Skulle ni vilja ha främmande folk hemma när ni inte är där?
Hoppas att dom som kollar imorgon vill ha den så slipper vi visa fler, har vi otur så blir det ett antal visningar till... Någon som vet hur mycket man är skyldig att ställa upp och visa en hyreslägenhet???

Har iaf käka god mat, kycklingpaj och surfat runt och kollat efter nya soffor till flytten... Gillar Ektorp i en beige färg och Mysinge och några till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0