hemsk hemskare hemskast...

Så ungefär känns min vecka! Är totalt snurrig så inlägget lär väl knappast bli i kronologosk ordning... haha... Är GANSKA seg efter idag! Dagen började tidigt men helt OK, fick nybakade scones medan jag fick ligga nerbäddad i soffan! Det var trevligt! Skulle jag kunna tänka mig att ha som tradition minst varje helg... =)
Duschade Skrållan (varför kommer snart) och satte mig på altanen och torka och borsta henne medan Mikaela plockade blommor till mig, farmor och mormor...
Strax inna vi gav oss iväg till Farmor upptäckte jag en svullnad på Mikaelas smalben men hur ofta slår dom sig inte??? Helt övertygad om att det var sviter från gårdagens lekar så drog vi iväg och fikade och badade i Stadra,
Mycket mysigt förresten! Kellie ägnade sig mes åt att kasta slängpussar... *SÖT*
Fortsatte sen till Mormor och där upptäcker Moster 2 små prickar med ett litet mellanrum precis ovanför svullnaden på Mikans ben...
Moster ringde sjukvårdsrådgivning och vi fick åka direkt till USÖ för check och mycket riktigt, ormbett.... USCH!!!! HATAR verkligen ormar, har haft fobi sen jag var liten... hmm...
Som tur var verkade den inte sprutat in något/mycket gift så vi kunde åka tillbaka till mormor igen men då hade jag redan en dundermigrän och däckade på soffan till kl 8 ikväll när familjen tyckte att vi skulle åka hem...

Gårdagen var iaf trevlig, åkte till syster där det målades hus. Jonas målade inte jag... Däremot lotsade syster mig igenom lite pyssel med symaskinen så JAG, notera verkligen att JAG har sytt en tunika och ett par mysisbrallor till Kellie!!! Och nöjd blev jag med! Det jag inte fixade sj var ärmarna, dom va ju såå små och pilliga men annars tror jag att hon lyckades prata mig igenom det mesta... =) Omåttligt stolt!!!

Annat hemskt har hänt och som hela tiden värker i hjärtat, men det har jag inte styrkan att sätta ord på riktigt ännu men det kanske kommer så småningom. Mitt älskade lilla hjärta...
Nej nej nej... nu blir det bara tårar här och då kommer det här bli ännu snurrigare så go natt på er och sov så gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0