Tema MYS!!! (världens sötaste bild!)

Vilken myskväll! Det känns som att vi tjuvstartat Jonas semester lite redan... Jag ska ta ett skumbad medans J fixar med lite godis och film! Hittar vi inget vettigt på TV så får det nog faktiskt bli Mordkommissionen-DVDn som man fick med tidningen idag! Gillar danska serier!
Tyvärr låter det kanske lite bättre än vad det är! Som den kroniskt trötta småbarnsmamma jag är så kommer jag med iaf 89% säkerhet att somna inom 30 minuter från att jag myst ner mig i soffan!!! :)

Kellie har föresten börjat kräkas rätt mkt igen ikväll trots Enfamil:(  Hoppas verkligen att det är tillfälligt!!!  Klart det är tillfälligt!? Lr hur??? Japp jag bestämmer nu att det är det!)  Skämt åsido,  jag ska iaf snacka med dr imorgon och se vad dom säger. Måste hur so helst ha recept/läkemedelsanvisning på maten så att den finns hembeställd hos apoteket när denna burken är slut.

Måste bara bjuda er på denna bild! Mysiga småbebisar som passar myskvällen!

Kan man bli sötare?!? Skulle inte tro det!!!

Kommentarer
Postat av: virre

å så söta de är

2008-06-26 @ 23:03:38
URL: http://virrehelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0