Bomben!

En bomb har slagit ner i våra liv och slagit sönder så fruktansvärt mkt... Alla tankar snurrar fram och tillbaka oavbrutet och dom är allt annat än vuxna eller rationella! Alla känslor är så enormt blandade såsom maktlöshet, sorg, hat och avsky... Ja, rent skärt riktigt äkta jävla hat är nog den allra bästa beskrivningen! Tycker inte om att känna så, har inte ork att känna så. Vill inte känna alls...
Tidigare, när jag var yngre skulle jag på sekunden exploderat i ett totalt galet vansinnesutbrott men har de senaste åren verkligen arbetat med att hantera min ilska och välja mina strider men nu vet jag inte hur jag ska reagera... Vanan säger krig medan hjärnan och logiken säger tänk! Fy fan vad jobbigt! Varannan sekund vill jag bara ge upp allt för att i nästa stund känna att fan heller, ingen sätter sig på mig! Gaahhh!!!!!!

Tur att vi har våra underbara barn, man kan inte va arg längre när man ser dom... Kellie har showat runt och utforskat sitt hem idag... Söta goa rara lilla gobit!!!!

Hur söt får man bli???!!??


Hjälper mamma att sortera allt i hyllorna!!!


Ständigt med ett leende på läpparna...


Insåg efter frökens framfart att här behövs barnspärrar, petskydd, hörnskydd och alla andra tänkbara säkerhetsprylar på marknaden!
Så det fick bli en snabb snabb sväng till IKEA för att införskaffa det nödvändigaste! Tyvärr var alla hörnskydd slut så resultatet är ett litet märke på Kellies huvud... :(
Dom hoppades på att få hem nya under veckan så det får bli en sväng till snart. Tänk så olika barn kan vara! Mikaela och Nathalie har vi aldrig behövt en massa extra skydd överallt för... Kellie skulle behöva hockeyutrustning!!! ;)
Lr har jag kanske bara blivit extra hönsig med henne???!!!???

Nu ska jag dra igång och hetsstäda mig trött så att jag däckar så småningom...
KRAM

Kommentarer
Postat av: Tina på Peppar och Vanilj

Ja vilken sötnos :D



Kram Tina



ps. Lycka till i min tävling!

2008-11-05 @ 11:29:02
URL: http://www.pepparochvanilj.blogspot.comw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0