Lördag/Söndag...

Igår kväll hade vi mys här och kollade Svensson Svensson, Lilla Melodifestivalen (jag hejade på tjejen som vann!!) sen hann vi se slutet av Stjärnor på is. Där är min favorit Josefin C eftersom att jag är inbiten Vakna med det Voice tittare!!! Har alltid det på när vi går upp.
Passade även på att testa min nya ljushållare "reflections" Oj oj oj säger jag bara! Gud vad den är läcker!!! Tyvärr gör den sig inte alls lika bra på bild.



Nu har Mikan varit på buggkursen och enligt en stolt pappa gick det superbra idag! Så nu sitter vi och väntar på att maten blir klar. Kyckling, pommes och rödvinsås... Mums...
Vid 16 blir det bio för mig och stora tjejerna. Vi ska se Wallie tillsammans med kusin och William. Träffar nog även grabbarna bus där.
Efter bion ska vi åka förbi farmor och se hur hon mår. Barnen, särskilt Mikaela, behöver träffa henne och se att hon ser ut som vanligt! Hon har funderat och varit jätteorolig för sin farmor. Och som hon själv säger:"Det kommer ju till och med tårar..."
Så i morse scrappade dom ihop varsit kort till farmor som hon ska få. Både jag och Jonas slogs av att dom börjar bli riktigt duktiga att scrappa och behärskar olika tekniker nu!
Här på bilden testar Natha på att måla guldfärg på bubbelplast och stämpla ett stort hjärta på sitt kort. Blev precis lika snyggt som i tidningarna!!!
Mikaela klipper kanter med mönstersax för att sen klistra in och skriva sin hälsning på.



Nu ska vi käka! Hejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0