Nu jä***r!

Har tänkt och tänkt under en längre tid och nu är det bara att inse fakta! Jag MÅSTE ta tag i mina matvanor lr snarare bristen på matvanor... Har ju alla möjligheter eftersom Kellie käkar bra mat på bestämda tider men icke, jag äter i stort sett aldrig frukost, sällan lunch men sen vräker i mig en massa skit på eftermiddagen bara för att man helt plötsligt blir tokhungrig! Men from idag är det ändring på det!
Nu är matlistan gjord och bollen i rullning.
Det är ingen knapra salladsblad diet utan helt vanlig lagad mat på fasta tider. Ändra mitt tänk och bryta vanor helt enkelt.
Jag ska satsa på -10kg till jul och det blir tufft men va fan!!! Så idag är första dagen på resten av mitt liv, känns bra faktiskt... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0