Vuxenpoäng!

Ha ha... gjorde nyss ett test för att se hur gammal jag egentligen är enligt mina vuxenpoäng! Jag blev 30 år. Inte så hemskt många år fel... Men jag hade hellre dragit ifrån några år :p Men man samlar väl några extra points som trebarns morsa... lr?!
Har fortfarande svårt att se mig sj som just vuxen, vuxna är ju dom i föräldrarnas ålder. Men de kanske alltid kommer kännas så????
Hur gamla blir ni? Testa själva här!

Idag e iaf dag 6 utan godis men med frukost, lunch o middag på någorlunda bestämda tider... Börjar vänja mig lite vid frukost nu men d e inte lätt att bli av me ett DJUPT rotat sockerberoende... :(
Har köpt hem MASSOR me frukt och grönsaker så att man har något att snabbt tugga på när d blir sådär hysteriskt jobbigt...

Gick en promenad med Nova på Hundägarskolans tisdagspromenad, det var riktigt kul. Skönt att slippa gå själv. Kellie njöt av att sova ett par timmar i vagnen i det sköna vädret. Bara att passa på att njuta av värmande sol, snart är d över...

Imorgon kommer Tant Jojo hit för en lång weekend. Det blir mysigt! Alla här avgudar henne så barnen jublar och tom pappa J ser fram emot d! Hon e en riktig mystant!



Digitala Rosa Bandet - ROSA '08: Jenny Wennerström

   Bröstcancerfonden - Digitala Rosa Bandet

Kommentarer
Postat av: Michaela

34,6....

shit

2008-10-14 @ 18:22:04
URL: http://michaelandreca.blogspot.com
Postat av: Jenny

haha... vi börjar bli GAMLA!!! =) Varför går d inte att lämna kommentar hos dig? Jag e ju helt oteknisk!;)

2008-10-14 @ 20:03:00
URL: http://jennyochjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0