Uppochner & Framåtillbaka...

Önskar att jag hade varit klurig nog att verkligen kunnat vända texten uppochner! Det hade passat mig just nu...
Dagen började inge skoj men återhämtade sig rätt fort.
Nathalie, Kellie och jag har varit ute på promenad/cykeltur i det fina vårvädret. Blev en sväng i lekparken och efter det blev vi bjudna på korvstroganoff av mormor... Hämtade upp Mikaela och Tilda i skolan och tog sen en längre stund i parken med kusin och William innan vi gick för att kolla på deras nya lägenhet och mätte/stegade lite... Har en ganska bra idé om hur vi ska möblera och så. Tror det kan bli bra med lite god vilja....
Vi fortsatte sen till mormor och hamnade ute i solen där i nån timme eller så. Plötsligt var kl massor och gujanerna (Jonas&Jonas) kom från jobbet. Även syster, Emma & Melwin dök in så det blev släktkalas med kaffe och sen va d typ natten...
Har nu hunnit hem, käka middag och sagt natti natti till tjejerna...
Vill oxå sova men det är så mkt med allt just nu så jag törs inte ens hoppas på en natt med god sömn tyvärr... Men det ska väl kanske bli bättre när syster å Alejandro fått struktur på svart och rött och när även flytten känns inom räckhåll... Men i dagsläget känns det mesta tungt och jag känner mig i många avseenden tillbaks på ruta 1 eller möjligen minus 1...  Det blev en röd siffra där;)
Ne nu ska ja ta en varm dusch och sen krypa ner i soffan. Då brukar man garanterat få sällskap av en kelsjuk oci! Det är iaf lite uppmuntrande!
God natt alla, imorgon är en annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0