God Jul!

Nu är det bara minuter kvar till julafton och här rullas köttbullar för fullt. Ska snart försöka sova lite för imorgon blir det INTE sovmorgon! Kl 08:00 är det uppställning hos mormorn för långpromenad med alla 4-benta och 2-benta familjemedlemmar... Vi har ju fått extra fint besök över julen av köttbullsprinsen, my love... <3 Det rycktas om att han inte sover i soffor eller sängar men det har jag INTE märkt så inatt gissar jag att d blir trångt! haha... Men han är så go så d gör inget!!! Jag tror förresten att vi fick han i julklapp för när han kom hade han en röd scarf knuten runt halsen istället för rosett så han va nog en julklapp skulle ja tro... ;) Tack Mysan, du är såå snäll!

Nähä... nu blir d sängen...
God Jul och jag hoppas alla får den klapp dom förtjänat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0